Wereldwijde enquête wijst uit dat 85 procent van SAP-licentiehouders zich niet bindt aan nieuwe S/4HANA

ORLANDO, Fla.--()--SAPPHIRE NOW 2015 Conference - Rimini Street, de vooraanstaande onafhankelijke leverancier van onderhoud en ondersteuning voor bedrijfssoftware, waaronder SAP AG-software en de Oracle Corporation-software Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database en Hyperion, heeft vandaag de belangrijkste bevindingen uit zijn recente enquête onder SAP-licentiehouders onthuld. Rimini Street hield dit onderzoek om SAP-licentiehouders te helpen profiteren van de inzichten van gelijken in de wijze waarop bedrijven reageren op de vele vragen en uitdagingen rond SAPs onlangs aangekondigde S/4HANA-product met verplichte overstap naar HANA. Zoals gedetailleerd staat beschreven in het volledige onderzoeksrapport, zijn de hoofdpunten en aanverwante aanbevelingen van groot belang, omdat het voor de ontwikkeling van de nieuwe S/4HANA naar verwachting noodzakelijk is 400 miljoen coderegels te herschrijven en de projectarbeid dicht bij de volledige herimplementatie en migratie van veel bestaande SAP-gebruikers komt.

Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282