Lumene benoemt Michel Dallemagne tot ceo

ESPOO, Finland--()--De raad van bestuur van Lumene Oy is verheugd de benoeming van Michel Dallemagne tot CEO aan te kondigen. Dallemagne, die op 5 mei aantreedt, is verantwoordelijk voor het versnellen van de internationale groei van Lumene, waarbij hij voortbouwt op de solide basis die Tapio Pajuharju en het bestuur tot op heden hebben gelegd.

Voor zijn komst naar Lumene werkte Michel voor Unilever, waar hij verantwoordelijk was voor de internationale afdeling voor haarverzorgingsproducten. Als uitvoerend vicevoorzitter haarverzorging was hij tevens lid van het uitvoerend bestuur. Bij Lumene zal hij zich richten op een versnelde internationale groei en winstgevendheid van het bedrijf. Michel is een volleerde leidinggevende, die veel bedrijven aanzienlijk liet groeien. Hij verrijkt Lumene met veel ervaring in het laten groeien van merken voor schoonheids- en verzorgingsproducten en expertise in klantenbinding, merkmanagement en digitale marketing.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Lumene Oy
Riikka Söderlund, +358 50 567 8702
Director of Communication
riikka.soderlund@lumene.com

Release Summary

The Board of Lumene Oy is pleased to announce the appointment of Michel Dallemagne as CEO, joining on May 5th 2015.

Lumene Oy
Riikka Söderlund, +358 50 567 8702