Digital Reasoning ziet interesse vanuit financiële sector groeien

FINRA 2015 Annual Conference

NASHVILLE, Tenn.--()--Digital Reasoning, toonaangevend in cognitieve computerwetenschap, heeft vandaag bekendgemaakt dat het aantal klanten uit de financiële dienstverlening blijft groeien en zijn nieuwe systeem voor elektronische communicatie, Synthesis 3.10, direct beschikbaar is. Deze oplossing transformeert de wijze waarop organisaties de communicatie van werknemers vastleggen en onderzoeken, dankzij het gebruik van technologie waarmee machines leren. Deze technologie heeft het vermogen gegevens van menselijke taal te analyseren op een schaal die het mogelijk maakt waardevolle inzichten over risico's en kansen te verschaffen.

De release van Synthesys komt op het moment waarop internationale financiële instituties zoeken naar nieuwe technologieën die het risico op schadelijke activiteiten als marktmanipulatie, geheime handel en wangedrag door werknemers indammen. Financieel-regulerend onderzoek naar systematische fraude en misbruik onthult dat toezichthoudende processen en systemen vaak belangrijke indicatoren van wangedrag missen. Toch kunnen financiële instituties naar alle redelijkheid geen gelijke tred houden met het groeiende volume van valse alarmen en gemiste signalen door meer analisten en onderzoekers aan te nemen. Met cognitieve computertechnologie wordt het mogelijk inzicht te verkrijgen in elektronische communicatie dat verder gaat dan netwerkanalyse en waarschuwingen op basis van keywords.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Digital Reasoning
Jason Beck, 615-567-8633