International General Insurance Holdings Limited boekte in 2014 nettowinst van 34,34 miljoen dollar

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--International General Insurance Holdings Limited (IGIH) heeft vandaag zijn jaarcijfers van 2014 bekendgemaakt. De groep maakte bekend een nettowinst van 34,34 miljoen dollar te hebben geboekt in het boekjaar 2014. Daarmee groeide de winst met 9,9 procent ten opzichte van 2013, toen de winst 31,26 miljoen dollar bedroeg.

Wasef Jabsheh, vicevoorzitter van de raad van bestuur en ceo van IGIH, zei in een reactie: "2014 was wederom een schitterend jaar voor IGI, ondanks de zwakke marktomstandigheden. De strategie en assurantiediscipline heeft opnieuw bewezen dat het mogelijk is de huidige marktcyclus het hoofd te bieden. Hoewel de prijzen in 2015, nog steeds onder druk staan, heeft IGI aangetoond dat het zich kan aanpassen en aandeelhouders rendement oplevert zonder grotere risico's te nemen bij het accepteren van verzekeringen en investeren."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

rein4ce
Stephen Breen