Ontex kondigt Algemene en Buitengewone Vergaderingen van Aandeelhouders van Ontex Group NV aan

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Ontex Group NV (“Ontex”) roept de gewone en de buitengewone algemene vergadering van de aandeelhouders bijeen op dinsdag 26 mei 2015 om 14:00 uur (CET) op de maatschappelijke zetel van de Vennootschap te Korte Keppestraat 21/31, 9320 Erembodegem (Aalst), België.

De oproeping, inclusief de agenda van de vergaderingen en voorstellen tot besluit en andere relevante documenten, waaronder het 2014 jaaroverzicht, zijn beschikbaar op de website van Ontex Group NV: www.ontexglobal.com.

Aandeelhouders zullen enkel worden toegelaten tot de algemene vergadering en zullen enkel kunnen stemmen voor het aantal aandelen dat ze bezitten op de Registratiedatum en voor welke ze de intentie hebben kenbaar gemaakt om hun stemrecht uit te oefenen tijdens de algemene vergadering, ongeacht het aantal aandelen dat ze bezitten op de dag van de algemene vergadering.

Deze Registratiedatum is vastgesteld op 12 mei 2015 om middernacht (CET).

Aandeelhouders die de algemene vergadering wensen bij te wonen, dienen hun intenties uiterlijk op 20 mei 2015 bekend te maken.

De houders van obligaties die met medewerking van de Vennootschap zijn uitgegeven, kunnen de algemene vergaderingen bijwonen met raadgevende stem. Om dit te doen, dienen ze de bovengenoemde registratie- en toelatingsprocedure na te leven.

Vragen gerelateerd aan deze vergaderingen kunnen verstuurd worden naar shm@ontexglobal.com.

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende fabrikant van hygiënische wegwerpproducten van Ontex-merken en retailer merken in Europa, het Midden Oosten en Afrika. De Vennootschap verkoopt haar producten voornamelijk aan retailers, waarbij de Vennootschap hen helpt om hun eigen merken op te bouwen of te versterken. Terwijl historisch gezien West-Europa de grootste geografische markt van de Vennootschap is in termen van verkoop (69% van de verkoop in 2014), heeft de Vennootschap ook een groeiende aanwezigheid in opkomende markten waar het zowel retailer merken als eigen merken aanbiedt, waarbij de mix varieert per productcategorie en geografisch gebied. De Vennootschap is ervan overtuigd dat ze een sterk en gediversifieerd bedrijf voert over meerdere geografische gebieden en een “blue chip” klantenbasis bedient met producten van hoge kwaliteit in belangrijke, veerkrachtige en noodzakelijke productcategorieën.

INFORMATIEVRAGEN VAN BELEGGERS
Ontex Investor Relations