Bina Technologies en AstraZeneca werken samen aan Bina's Genomic Management Solution

PLEASANTON, Calif. & REDWOOD CITY, Calif.--()--Roche Group-bedrijf Bina Technologies, Inc. maakt bekend dat AstraZeneca het eerste lid van zijn Bina Alliance Program wordt. De twee bedrijven ontwikkelen samen de Bina Genomic Management Solution (GMS). AstraZeneca gebruikt de GMS als een zakelijk platform voor de ondersteuning van zijn ontwikkelingsactiviteiten in drie grote therapeutische velden: oncologie, hart- en vaatziekten en stofwisselingsziekten en aandoeningen met betrekking tot ademhaling, ontstekingen en het immuunsysteem.

Bina's gepatenteerde technologie stelt onderzoekers in staat snelle en schaalbare analyses uit te voeren voor een grotere waarde van genomische gegevens. Krachtens de overeenkomst gebruikt AstraZeneca de GMS van Bina ter ondersteuning van genomische data-analyses en management.

Bina Technologies Media Enquiries
Chempetitive Group for Bina