Javier Cano benoemd tot algemeen directeur Europa van Cigna Global Health Benefits

MADRID--()--Cigna heeft Javier Cano benoemd tot algemeen directeur van zijn afdeling Global Health Benefits in Europa. Met de benoeming zorgt Cigna ervoor dat het groeiende aantal internationaal mobiele klanten profiteert van de internationale kunde en lokale expertise van het bedrijf. Momenteel voorziet Cigna meer dan 1 miljoen klanten wereldwijd van voordelen in de gezondheidszorg en aanverwante dienstverlening. Klanten krijgen zo de gepersonaliseerde ervaring die ze nodig hebben voor een goede gezondheid, welzijn en veiligheidsgevoel.

"Ik ben verrukt dat ik Cigna's bronnen in Europa samen mag brengen in een periode van stijgende vraag naar zowel internationaal mobiele werknemers als voordelige gezondheidszorgregelingen. Het lijdt geen twijfel dat mobiliteit een belangrijke rol speelt in economische groei. Ik weet zeker dat Cigna in een goede positie verkeert voor de ondersteuning van gezondheidszorgregelingen van werknemers in Europa."

Cigna
Nicola Thomson, 01475 551420