Sprinklr breidt met oprichting Sprinklr Japan verder uit in Azië

NEW YORK--()--Sprinklr, Inc., 's werelds compleetste socialemediatechnologie voor bedrijven, heeft vandaag bekendgemaakt dat het met de oprichting van Sprinklr Japan KK zijn internationale activiteiten heeft uitgebreid. De nieuwe joint venture, met hoofdkantoor in Tokyo, stelt Sprinklr in staat te voldoen dan de groeiende vraag naar socialemediabeheer van Japanse ondernemingen. Daarnaast ondersteunt Sprinklr Japan KK een groot aantal klanten van Sprinklr die nadrukkelijk aanwezig zijn in Japan.

Sprinklr Japan is een joint venture van Sprinklr, dat een meerderheidsbelang heeft in de onderneming, en PIPED BITS Co., LTD, Recruit Strategic Partners Co., Ltd. en Suneight Investment Co., Ltd. PIPED BITS, Recruit en Suneight hebben in het kader van een serie A-financieringsronde 1 miljard yen geïnvesteerd in Sprinklr Japan.

Sprinklr, Inc.
Julianna Bowman, 404-964-4730