Cytox wint beurs van Innovative UK voor stratificatie neurodegeneratieve ziektes

OXFORD, UK--()--Cytox Ltd, een innovatieve ontwikkelaar van proeven voor het voorspellen van dementie en de analyse van het risico op de aandoening, is verheugd aan te kondigen dat het bedrijf als onderdeel van een consortium een beurs van Innovative UK heeft gewonnen. Dit Britse agentschap reikte de beurs uit in het kader van de competitie voor gezamenlijk onderzoek en ontwikkeling ND1 Diagnosis, management and stratification. De prijs bedraagt 1,3 miljoen pond (1,9 miljoen dollar). De totale kosten van het driejarige project zijn 1,8 miljoen pond ( 2,6 miljoen dollar).

Cytox
Richard Pither
+44 (1865) 338018
Richard.pither@cytoxgroup.com

www.cytoxgroup.com/information-for-editors

Release Summary

Cytox has been awarded Innovate UK funding for stratification of neurodegenerative diseases. This will aid the clinical evaluation of a customized genetic panel in MCI risk stratification.

Cytox
Richard Pither