HUMAX treedt toe tot Frog van Wyplay

TV Connect 2015

MARSEILLE, France & BUNDANG, Korea--()--Wyplay, maker van softwaresystemen voor exploitanten van betaaltelevisie, maakt bekend dat het toonaangevende en internationale set-topboxbedrijf HUMAX een licentiehouder van het opensourcesysteem Frog voor middleware bij set-topboxen is geworden.

Frog is gebaseerd op Wyplays software voor apparaten voor digitale televisie en de backend van televisieoperators. Een groeiende gemeenschap van meer dan tachtig licentiebedrijven deelt dezelfde broncode. Onder die licentiehouders zitten chipsetverkopers, fabrikanten van apparatuur, onafhankelijke softwareverkopers, dienstverleners en exploitanten.

"We zijn verheugd toe te treden tot de Frog-gemeenschap", zei Jeff Kim, voorzitter van HUMAX Europe. "Met onze sterke aanwezigheid op de mondiale markt, zal onze samenwerking met Wyplay ons werkterrein vergroten en nieuwe kansen bieden."

HUMAX
Oh Jung Kwon, Tel: +831 776 6217