ASI DATAMYTE stelt nieuwe producten tentoon op Control 2015 in Stuttgart

Control Show May 5-8, Stuttgart Germany

PLYMOUTH, Minn.--()--ASI DATAMYTE, Inc, de mondiale standaard in zakelijke systemen voor kwaliteitsmanagement, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn producten te bezichtigen zijn op de Control Show, die van 5 tot 8 mei plaatsvindt in Stuttgart.

Met meer dan negenhonderd exposanten uit meer dan 32 landen is de Control Show 's werelds bekendste vakbeurs voor kwaliteitswaarborgen. Het evenement brengt internationale marktleiders en innovatieve aanbieders van alle QA-technologie├źn bijeen. De stand van ASI DATAMYTE (ASI) is gericht op complete, ge├»ntegreerde oplossingen voor kwaliteitsmanagement in de productiesfeer.

"Als een mondiale aanbieder van kwaliteitswaarborgen kijken we ernaar uit onze expertise te delen en samen met de aanwezigen te werken aan verbeteringen aan productkwaliteit en -veiligheid", zei Rick Bump, voorzitter van ASI DATAMYTE.

ASI DATAMYTE Inc.
Mary Braunwarth
mary.braunwarth@asidatamyte.com
800.455.4539