ActiveStandards en Cognifide kondigt integratie Adobe Experience Manage aan

LONDON--()--ActiveStandards, leider in zakelijke administratiesystemen, heeft vandaag samen met Cognifide, verlener van AdobeĀ® Experience Manager (AEM)-diensten, de integratie van zijn digitale SaaS-platform voor administratie in AEM aangekondigd. Deze combinatie stelt marketeers in staat de kwaliteit en geschiktheid van hun digitale content te valideren op het moment van publicatie.

"AEM is marktleider in het aanleveren van digitale ervaringen en de CMS bij uitstek voor veel van onze klanten", zei Simon Lande, ceo van ActiveStandards. "De nieuwe integratie vestigt digitale ondersteuning voor administratie direct in de werkstroom van AEM-publicaties, wat de kloof dicht tussen het schrijven van content en het waarborgen van kwaliteit. Zodoende kunnen klanten hun digitale content testen en optimaliseren zonder de AEM-omgeving te verlaten. Deze ontwikkeling maakt deel uit van onze routekaart naar integratie van alle grote CMS-platforms die onze klanten gebruiken."

ActiveStandards
Star Bazella