Limelight optimaliseert aanlevering van Rightmove

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks Inc., wereldmarktleider in digitale contentlevering, heeft vandaag bekendgemaakt dat Rightmove zijn Limelight Orchestrate Content Delivery heeft geïmplementeerd. Met deze dienst optimaliseert het bedrijf de aanlevering van kwalitatief hoogstaande vastgoedcontent voor web en mobiele apps. Rightmove, de bekendste vastgoedsite van het Verenigd Koninkrijk, staat in de top tien van populairste Britse websites, met meer dan 50 miljoen siteweergaven per dag. Daarnaast telt de website 1 miljoen aanmeldingen en meer dan 2,5 miljard actieve en gearchiveerde afbeeldingen.

"Afbeeldingen zijn essentieel om mensen een idee te geven van de staat van een huis, wat de eigenschappen zijn en of ze zichzelf zien wonen in het huis", zei Tim Harding, operationeel hoofd van Rightmove. "Limelight zorgt voor functionaliteit, schaalbaarheid en distributie naar verschillende apparaten, waardoor we kunnen blijven groeien. De technische kennis, ondersteuning voor integratie en algemene responsiviteit van Limelight zijn subliem. Alles aan onze samenwerking ging snel en gemakkelijk, van de eerste kennismaking tot de uiteindelijke inwerkingstelling."

For press enquiries contact:
Rightmove:
Amy Funston, 0207 087 0605
amy.funston@rightmove.co.uk.
Limelight:
famaPR on behalf of Limelight Networks
Ted Weismann, 617-986-5009
limelight@famapr.com

For press enquiries contact:
Rightmove:
Amy Funston, 0207 087 0605