Dole benoemt Johan Linden tot voorzitter en operationeel bestuurder

WESTLAKE VILLAGE, Calif.--()--Dole Food Company, Inc. heeft bekendgemaakt dat Johan Linden is benoemd tot voorzitter en operationeel bestuurder. Het bedrijf kondigt ook het vertrek aan van C. Michael Carter, die voorheen voorzitter en operationeel topman van Dole was.

"In de afgelopen tien jaar heeft Johan binnen het bedrijf zijn leiderschap aangetoond op steeds bredere bestuursposities. Zijn ervaring strekt zich uit van dagelijkse operationele ervaring tot mondiale aangelegenheden, wat ons in staat stelt nog meer te focussen op creatieve initiatieven en strategische besluitvorming. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Johan als voorzitter van grote waarde is voor het bedrijf, dat naar nieuwe kansen in groeiende markten zoekt", zei David H. Murdock, bestuursvoorzitter en ceo van Dole. "Ik kijk ernaar uit samen met hem en ons sterke en toegewijde bestuursteam te werken aan de verdere groei van ons bedrijf."

Dole Food Company, Inc.
One Dole Drive