Gofba.com biedt nieuwe en veilige zoekmachine

ONTARIO, Calif.--()--Eindelijk is er een online tool die bescherming biedt tegen de gevaren van zoektochten op het wereldwijde web.

Online zoeken ligt tegenwoordig in het verlengde van ons denkproces. De extensie beantwoordt al onze vragen, stimuleert onze verbeeldingskracht en bevordert een onafgebroken leerproces. Het enige probleem is dat je nooit zeker weet wat je krijgt na een zoekopdracht of wat je kunt verwachten nadat je op een link in de zoekresultaten klikt.

Gofba.com (uit te spreken als gŏf' bah) is de eerste en enige kindvriendelijke zoekmachine en megasite. Het verschaft gebruikers een veilige en beschermde internetervaring. Gofba heeft momenteel meer dan 30 miljoen gebruikers en is ideaal gepositioneerd voor een beursgang.

Gofba, Inc.
Jordan Larsen, +1 909-210-1341