eASIC wordt lid van Hybrid Memory Cube Consortium

SANTA CLARA, Calif.--()--eASIC Corp., een fabrieksloos bedrijf in halfgeleiders voor op maat gemaakte platforms van geïntegreerde circuits, heeft vandaag bekendgemaakt dat het is toegetreden tot het Hybrid Memory Cube Consortium. De organisatie bestaat uit meer dan 150 leden die werken aan de ontwikkeling en vestiging van een sectorbrede, gestandaardiseerde interfacespecificatie voor de technologie Hybrid Memory Cube (HMC).

"eASIC is verheugd deel uit te maken van het HMC Consortium, dat sterk bijdraagt aan de vestiging van een industriestandaard die voet aan de grond krijgt in de markt voor krachtige opslag- en datacentra", zei Jasbinder Bhoot, vicevoorzitter internationale marketing van eASIC. "HMC omzeilt de begrenzingen van huidige geheugensystemen en zorgt voor meer bandbreedte, effici├źnter energiegebruik en betrouwbaarheid. Daarmee bewijst het een goed partij te zijn voor strenge ontwerpeisen op systeemniveau."

eASIC Corporation
Lisa Washington, 408-855-9200