BATS Global Markets' update van maart: nieuw recordmarktaandeel U.S. Options; U.S. Equities behaalt marktaandeel van 20,8 procent, marktaandeel van 23,3 procent voor Europese beurs

KANSAS CITY, Mo. & NEW YORK & LONDON--()--BATS Global Markets heeft vandaag zijn handelsvolume, marktaandeel en belangrijkste punten van maart gerapporteerd. In termen van marktaandeel was maart de beste maand voor BATS Options in de Verenigde Staten. De Amerikaanse tak voor opties behaalde een marktaandeel van 9,4 procent. Een jaar geleden was dat nog 4,1 procent. BATS Options verbrak daarmee ook zijn eigen marktaandeelrecord van januari 2015, toen de onderneming een aandeel van 8,8 procent had.

Daarnaast beleefde de BXTR, de handelsfaciliteit van BATS Chi-X Europe, zijn succesvolste maand ooit. Met een gerapporteerd handelsvolume van 471,1 miljard euro had de BXTR een dagelijks gemiddelde van 21,4 miljard per dag.

BATS Global Markets, Inc.
Randy Williams +1.212.378.8522
Stacie Fleming +1.913.815.7193
Hannah Randall +44.207.012.8950
comms@bats.com

Release Summary

BATS Global Markets reports March volume and activity.

BATS Global Markets, Inc.
Randy Williams +1.212.378.8522
Stacie Fleming +1.913.815.7193