PanAtlantic kondigt komst Roberto Marino Garcia als country manager Colombia aan

HOUSTON--()--PanAtlantic Exploration maakt bekend dat Roberto Marino Garcia het bedrijf komt versterken als country manager in Colombia. "Het verheugt ons dat Roberto lid wordt van ons team in Colombia", verklaarde vicevoorzitter Daniel Hogan. "Met zijn aanzienlijke achtergrond als leidinggevende en zijn twee├źnhalf jaar aan ervaring als adviseur van het Colombiaanse nationale agentschap voor koolwaterstoffen zal de heer Marino een directe, positieve invloed hebben op onze activiteiten."

PanAtlantic exploiteert momenteel het Turpial-blok aan de kust van Colombia. Dit veld van 450 vierkante kilometer ligt in de rijke Magdalena Vallei, die is omgeven door belangrijke olievelden. PanAtlantic heeft een belang van vijftig procent. Zijn partner Apco bezit de andere helft. PanAtlantic breidt zijn portfolio uit, heeft een kantoor in Bogota geopend en begint binnenkort aan tests met de oliebron Turpiales-3.

PanAtlantic
H. Daniel Hogan, 713-210-8400