Deliticom: vrijheid op twee wielen

HANNOVER, Duitsland--()--Met de stijgende temperaturen gaan de handen van veel motorrijders jeuken. Ze kunnen eindelijk gas geven en eindelijk genieten van het langverwachte vrijheidsgevoel in het zadel. Na een winterstop moeten de tweewielerfanaten vroeg in het seizoen langzaamaan en verstandig weer hun draai vinden. Dat doen ze het best door de tijd voor zichzelf en hun motor te nemen, voordat ze veilig optrekken op de weg.

Iedere ervaren motorrijder weet dat hun vrijetijdsbesteding alleen veilig is als ze op hun motor kunnen vertrouwen. "Het is des te belangrijker om regelmatig, dus niet eenmalig, tijd te investeren in de zorg en het onderhoud van alle belangrijke functies", zegt Andreas Faulstich, expert van moto-tyres.co.uk. Net zoals de inspectie van lichten en richtingaanwijzers zijn de banden erg belangrijk. Uiteindelijk moeten de banden te allen tijde zorgen voor de optimale grip

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville
T: +49 511 93634852
E-Mail: susanne.kindor@delti.com