Pluralsight maakt directe publicatie certificaten op LinkedIn mogelijk

SALT LAKE CITY--()--Pluralsight, een mondiale leider in online lessen voor technologisch personeel, heeft vandaag de toevoeging van profielcertificaten voor LinkedIn bekendgemaakt. Met deze direct op LinkedIn te publiceren certificaten hebben cursisten de mogelijkheid voltooide cursussen op hun profiel te tonen.

De nieuwe, geĆÆntegreerde functie stelt gebruikers van Pluralsight in staat met een enkele klik op 'Add to profile' hun cursuscertificaat publiceren op LinkedIn.

"Pluralsight is verheugd nieuwe tools voor het meten van vaardigheden en certificaties te introduceren bij het grote publiek", zei Aaron Skonnard, ceo van Pluralsight. "Dankzij de integratie van cursuscertificaten van Pluralsight in de LinkedIn-pagina's van onze klanten, kunnen cursisten nu laten zien dat ze relevant en actueel onderwijs hebben genoten, wat deuren opent voor nieuwe kansen bij potentiƫle werkgevers."

for Pluralsight
Megan Herrick, 801-831-4663