Pershing Square Holdings kondigt algemene aandeelhoudersvergadering in Guernsey en investeerdersvergadering in Londen aan

ST. PETER PORT, Guernsey--()--Pershing Square Holdings, Ltd., heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn jaarlijkse algemene aandeelhoudersvergadering plaatsvindt op 29 april 2015 om 10.00 uur in Royal Chambers in St. Peter Port, Guernsey. Het jaarrapport en andere financiƫle documenten van PSH zijn beschikbaar op de bedrijfswebsite www.pershingsquareholdings.com.

Op de vergadering bespreken de aandeelhouders het jaarrapport, de jaarrekening, de herverkiezing van de vijf bestuurders van het bedrijf, de herbenoeming van de revisor en een resolutie die het bedrijf machtigt aandelen terug te kopen. Details van deze resoluties zijn terug te lezen op in de Notice of Annual General Meeting, die op de site van PSH staat.

Het organiseert op 28 april ook een investeerdersvergadering in Londen. Op www.pershingsquareholdings.com staan verdere details over de bijeenkomst.

MEDIA
StockWell Communications