TTTech haalt 50 miljoen euro op voor schaalvergroting van netwerksystemen voor autonome auto's en Internet der Dingen

VIENNA--()--TTTech heeft vandaag een investeringsronde van 50 miljoen euro aangekondigd. Aan de nieuwe financieringsronde doen twee belangrijke nieuwe partners mee, General Electric (GE Ventures) en Infineon Technologies. Autofabrikant AUDI AG leidt de investering, waaraan zich sowieso veel bestaande aandeelhouders hebben verbonden. De sterke financiële en industriële aandeelhouders van TTTech versterken de positie van het bedrijf als leider in de zich snel ontwikkelende markt voor netwerk- en softwaresystemen voor het zogeheten Internet der Dingen en autonoom rijdende auto's.

TTTech is een mondiaal opererend bedrijf met zijn hoofdkantoor in Wenen. Het heeft circa 400 gekwalificeerde werknemers en tien kantoren in landen in Europa, Noord-Amerika en Azië. De producten van het bedrijf verbeteren door middel van geavanceerde en directe beveiligingstechnologie de robuustheid van netwerkcontrolesystemen voor computers.

TTTech
Marco Lehner