Toshiba Tec wint iF Design Award met labelprinter B-FV4D

B-FV4D is the compact yet rugged and easy-to-use desktop label printer. (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Toshiba Tec, een toonaangevende producent van technologische oplossingen, maakt bekend dat zijn labelprinter B-FV4D de iF Product Design Award heeft gewonnen. De door International Forum Design GmbH (iF) gejureerde en uitgereikte prijs staat bekend als een van de meest prestigieuze ontwerpprijzen ter wereld. De B-FV4D won de prijs vanwege zijn compacte vorm, uitmuntend ontwerp en innovatief karakter.

De B-FV4D is stijlvol, maar toch ook robuust. De printer is bedoeld voor gebruik in de logistiek, industrie, pakketverzending, detailhandel, gezondheidszorg en commerciële dienstensector.

Toshiba Tec slaagde erin een compacte printer te ontwerpen, met behoud van robuustheid en gebruiksgemak, maar met oog voor een innovatief design. Dankzij dit “slimme” design is de printer ultracompact en past hij op de kleinst mogelijke werkplaatsen.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528