Hotspot vergroot aanwezigheid in Europa met FX-koppelengine in Londen

LONDON--()--Hotspot, een grote valutamarkt van BATS Global Markets, heeft vandaag plannen aangekondigd om zijn aanwezigheid in Europa te vergroten met de lancering van zijn eerste Europese engine die valuta koppelt.

BATS' voorzitter Chris Concannon zei: "Dit project is belangrijk voor onze huidige en toekomstige klanten, omdat het BATS een grotere basis in het centrum van internationale valutahandel verschaft. De Europese markt, goed voor meer dan de helft van alle wereldwijde wisselhandel, is een topprioriteit voor Hotspot."

"BATS exploiteert momenteel al de grootste aandelenbeurs van Europa en we hebben dezelfde ambities voor Hotspot en buitenlandse valuta", voegde Concannon daaraan toe.

BATS Global Markets, Inc.
Media:
Hannah Randall (London), +44 207 012 8950
Stacie Fleming (KC), +1 913-815-7193
comms@bats.com
Analysts:
rwilliams@bats.com

Release Summary

Hotspot, a leading institutional FX market owned and operated by BATS Global Markets, announced plans to expand its European presence with the launch of its first Europe-based FX matching engine.

BATS Global Markets, Inc.
Media:
Hannah Randall (London), +44 207 012 8950