Medeoprichter Alfresco John Newton in Company of Fellows van AIIM

AIIM Conference 2015

SAN MATEO, Calif. & MAIDENHEAD, England--()--Alfresco Software, een toonaangevende aanbieder van moderne software voor zakelijk contentmanagement en bedrijfsprocessenmanagement, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn technologisch bestuurder en medeoprichter John Newton is ingewijd in de Company of Fellows van de Association for Information and Image Management (AIIM). Deze eer valt AIIM-leden ten deel 'die erkenning voor hun uitstekende bijdragen aan zakelijk contentmanagement verdienen.'

Newton speelt al bijna drie decennia een belangrijke rol binnen de sector van zakelijk contentmanagement. In 1990 verrichtte hij als medeoprichter van Documentum pionierswerk. Vijftien jaar later schudde hij de boel op met de oprichting van Alfresco en zijn inzet voor open standaarden bij de ontwikkeling van contentsystemen voor moderne ondernemingen. Als technologisch topman van Alfresco leidt hij de technische kant op een manier die recht doet aan de visie van het bedrijf, dat met zijn aanbod van innovatieve oplossingen op tijd inspeelt op de behoeften van bedrijven en mensen met informatie verbindt waar en wanneer dat nodig is.

Alfresco
Cynthia Saw, +1 650-503-9669