's Werelds grootste olie-expo cippe van 26 tot 28 maart in Beijing

cippe 2015

BEIJING--()--De China International Petroleum & Petrochemical Technology and Equipment Exhibition (cippe) opent in maart haar deuren in Beijing. Het evenement heeft al veel bekende ondernemingen uit China en het buitenland aangetrokken, waaronder 46 bedrijven uit de Fortune 500 en internationale giganten als Schlumberger, Baker Hughes, Cameron, NOV, Caterpillar, Rosneft, Gazprom, Naftogaz, Cummins, MTU, 3M, Honeywell, Tyco, Siemens, Schneider, Hempel en Jotun. Daarnaast nemen zestien nationale delegaties uit de Verenigde Staten, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Canada, Noorwegen, Italiƫ, Rusland, Zuid-Korea en Denemarken deel aan de expo. Internationale exposanten zijn dit jaar goed voor meer dan veertig procent van alle deelnemers.

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Lillian Liu, +86-10-59276588
cippe@zhenweiexpo.com

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Lillian Liu, +86-10-59276588
cippe@zhenweiexpo.com