Financieel bestuurder Sujit Sircar opgenomen in CFO100 League of Excellence

BRIDGEWATER, N.J.--()--IGATE Corporation, de in New Jersey gevestigde aanbieder van ge├»ntegreerde oplossingen voor technologie en operaties, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn financieel bestuurder Sujit Sircar door CFO India is opgenomen in de CFO100 League of Excellence. De onderscheiding, uitgereikt op de vijfde jaarlijkse ceremonie van CFO100, is in het leven geroepen om mensen te eren voor hun consistente en voorbeeldige bijdragen aan de wereld van de financi├źn. De CFO100 League of Excellence prijst buitengewone financieel bestuurders en erkent hun uitmuntende werk.

Deze bijzondere categorie van de CFO100 Awards onderscheidt een exclusieve groep personen die hun waarde hebben bewezen en eerder een prijs van CFO India hebben gewonnen.

IGATE Corporation
Pallavi Choudhury, +91 95 3850 1740