Hilton Worldwide versterkt aanwezigheid in Japan met Hilton Tokyo Odaiba

TOKYO & MCLEAN, Va.--()--Hilton Worldwide heeft vandaag bekendgemaakt dat het een overeenkomst heeft getekend met Tokyo Humania Enterprise Inc. Krachtens de overeenkomst ontwikkelt Hilton de nieuwe merkidentiteit van Hotel Nikko Tokyo, dat onder de naam Hilton Tokyo Odaiba verdergaat. Op 1 oktober 2015 wordt de omgebouwde vestiging onthuld als nieuw Hilton-hotel, dat deel uitmaakt van Hilton Worldwides bestaande portfolio van elf actieve en toekomstige hotels in Japan. Daarmee breidt de wereldwijde hotelketen zijn aanwezigheid in het land uit.

Rob Palleschi, internationaal hoofd full service brands van Hilton Worldwide, zei: "Japan is altijd een belangrijke markt voor ons geweest en we zijn enorm blij dat we Hilton Tokyo Odaiba aan ons portfolio - dat zich nu uitstrekt over belangrijke bestemmingen als Tokyo, Osaka, Nagoya, Okinawa en Fukuoka - kunnen toevoegen. Hilton is een van de bekendste merken in Japan, en we kijken ernaar uit met deze toevoeging zowel Japanse als internationale gasten een perfect podium voor memorabele reiservaringen aan te bieden."

Audrey Wong
Hilton Worldwide – Asia Pacific