Shiseido voor vierde keer opgenomen in World's Most Ethical Companies

TOKYO--()--Shiseido Co., Ltd. is voor de vierde keer op rij geselecteerd als en uitgeroepen tot een van de World's Most Ethical Companies. Dat maakte Ethisphere Institute op 8 maart 2015 bekend. Deze in de Verenigde Staten gevestigde, internationale denktank pleit voor goede werkmethoden op gebied van bedrijfsethiek en maatschappelijke verantwoordelijkheid van ondernemingen.

Naast versterkend bestuur en strike inachtneming van solide bedrijfsethiek, worden internationale bedrijven opgeroepen een leidende rol aan te nemen bij maatschappelijke en milieugerelateerde problemen. Tegelijkertijd moeten ze winstgevende en duurzame groei waarborgen. Shiseido stimuleert niet alleen een nog transparanter bestuur, maar draagt met verscheidene bedrijfsactiviteiten ook bij aan de maatschappij.

Shiseido
Tatsuyoshi Endo (Mr.), +81-3-6218-5200