Panasonic: jong Japan mooier dan ooit

Fukushima Rhythmic Gymnastics Clip: In Pursuit of the Most Elegant Performance (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Misschien heb je wel nooit de ware schoonheid gezien van de atleten die trainen voor de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. Het is in ieder geval zeker dat je hen nog nooit zo gedetailleerd als met Panasonic 4K TV hebt gezien.

Beautiful Japan towards 2020 is een zesjarig project dat in september 2014 werd gelanceerd. Panasonic beschouwt de Olympische Spelen van 2020 als evenement voor heel Japan. Daarom tonen de video's niet alleen de jonge atleten die hopen op deelname aan de Spelen van Tokyo, maar laten ze ook het belang van een vechtersmentaliteit, het magnifieke van dromen najagen en de natuurlijke schoonheid van het Japanse landschap zien. De voor dit project geproduceerde video's gaan uiteindelijk over heel Japan.

Panasonic Corporation
Global Communication Group