GlobalCollect introduceert nieuwe interfaces voor verkoop via mobiel die conversie optimaliseren

Mobile World Congress 2015

BARCELONA, Spain--()--GlobalCollect, een Ingenico Group-bedrijf en 's werelds best ingelichte betaalprovider, heeft vandaag een reeks mobiele systemen geïntroduceerd die online verkopers helpen bij de optimalisatie van de mobiele ervaring van consumenten, de vermindering van het aantal clicks voor een mobiele betaling en de conversie van mobiele bezoekers naar omzet.

Mobiele apparaten hebben onze wereld veranderd. Ze herdefinieerden hoe, waar en wanneer consumenten en de online wereld op elkaar inwerken. Wanneer mobiele apparatuur pc's inhalen als de dominante stimulans voor online handel en eCommerce-verkopers, is respons de definitie van succes. De conversie van mobiel verkeer naar omzet vereist een consumentenervaring die is geoptimaliseerd voor het apparaat dat de consument gebruikt. GlobalCollects mobiele interfaces zijn specifiek ontworpen voor een optimale consumentenervaring, ongeacht het gebruikte apparaat.

GlobalCollect
Jurriaan Trommels, +31 (0)6 30 16 14 20