Limelight lanceert dienst tegen DDoS-aanvallen

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc., mondiaal leider in digitale contentlevering, heeft vandaag bekendgemaakt dat de DDoS Attack Interceptor, die wordt ondersteund door Limelight Orchestrate, beschikbaar is. De DDoS Attack Interceptor is een centraal onderdeel van Limelight Orchestrate Security en biedt klanten meerdere verdedigingslinies - het waarschuwt proactief voor een aanval, schrapt dataverkeer en biedt bescherming tegen ongeplande kosten als gevolg van pieken in het verkeer.

Bedreigingen van de cyberveiligheid nemen toe in complexiteit, snelheid en schaal. Een met TechValidate wereldwijd uitgevoerd onderzoek wijst uit dat klanten het bezorgdst zijn over de impact van DDoS-aanvallen op de levering van digitale content. Daarnaast gelooft het leeuwendeel van de klanten dat hun aanbieder van contentleveringsnetwerken de beste uitgangspositie heeft voor het opsporen en verhelpen van DDoS-aanvallen.

famaPR on behalf of Limelight Networks
Ted Weismann, 617-986-5009