IGATE kondigt geïntegreerd klantervaringssysteem aan

BRIDGEWATER, N.J.--()--IGATE Corporation, de in New Jersey gevestigde aanbieder van geïntegreerde oplossingen voor technologie en operaties, kondigt de creatie aan van een geïntegreerd klantervaringssysteem (Integrated CX) dat door gebruik van de Adobe Marketing Cloud tegemoetkomt aan de behoeften van mondiale bedrijven. Het systeem is gericht op klantenbinding door de integratie van verscheidene digitale kanalen en zakelijke technologieën op verschillende fysieke locaties.

De oplossing voorziet in het vermogen baanbrekende digitale platforms te bouwen. Het systeem integreert Adobe Marketing Cloud naadloos in onderliggende zakelijke technologieplatforms voor CRM, databeheer, analyse, mobiliteit, middleware, externe systemen en databronnen. De oplossing stimuleert klantenbinding via meerdere kanalen en bevordert de verkoop dankzij een vaste bedrijfscyclus van doelstellingen in bereik, gemachtigde verkoop en relevante interacties.

IGATE Corporation
Pallavi Choudhury