Pershing Square kondigt nieuwe positie in Valeant Pharmaceuticals International aan

AMSTERDAM--()--Pershing Square Holdings, Ltd. heeft vandaag zijn nieuwe positie in Valeant Pharmaceuticals International Inc. bekendgemaakt. Deze positie maakt ongeveer 16,9 procent uit van het PSH Portfolio, gebaseerd op de nettovermogenswaarde van PSH en de prijs van Valeants aandelen bij sluiting op de beurs op vrijdag 6 maart 2015.

Pershing Square Capital Management., L.P., de investeringsbeheerder van Pershing Square Holdings, Ltd, heeft bekendgemaakt dat verscheidene fondsen onder zijn beheer 16.473.933 aandelen van Valeant Pharmaceuticals International, Inc. hebben gekocht. Dit is een belang van 4,9 procent in Valeant.

Pershing Square Holdings, Ltd. is een geconcentreerde, onderzoeksintensieve investeerder in beursgenoteerde bedrijven.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enigerechtsgeldig is.

MEDIA CONTACTS
StockWell Communications