Ghostery: topnotering voor Sainsbury's in websiteprestatietabel

LONDON--()--Vandaag werd bekendgemaakt dat de Britse vestiging van de toonaangevende detailhandelaar Sainsbury's op pole position staat in de Ghostcore Index.

De Ghostcore Index is een op data gebaseerde tool voor marktinformatie die bedrijven rangschikt op basis van hun beheer van de marketingcloud - een complex stelsel van verkopers van marketingtechnologie die online klantenbinding genereren. Onder de beoordeelde bedrijfsdomeinen zaten de dertig best bezochte sites van Ghostery-gebruikers in het Verenigd Koninkrijk op het gebied van financiën, verzekeringen, uitgeverijen, detailhandel, zoeken en internet en reizen. De index creëert een sectorbrede standaard voor efficiëntie van websites, wat bedrijven helpt bij de evaluatie van hun eigen vooruitgang in het beheer van websiteprestaties en beveiliging.

GingerMay PR
UK/EU