Ascom tukee nyt RTLS-järjestelmiä lisätäkseen työnkulun tehokkuutta terveydenhuollossa.

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Terveydenhuollon ICT-ratkaisujen johtava toimittaja Ascom on julkistanut tiedon johtavien RTLS-järjestelmien (reaaliaikaiset paikannusjärjestelmät) sertifioidusta integroinnista parhaan mahdollisen yhteensopivuuden varmistamiseksi. RTLS-järjestelmien integroinnilla Ascom Unite Messaging Suite® -viestintäratkaisuun Ascom voi nyt laajentaa reaaliaikaisen sijaintiin perustuvan tapahtumaviestinnän mobiililaitteisiin, kuten älypuhelimiin, jolloin terveydenhuollon työntekijät voivat tehdä päätöksiä nopeammin.

Nykyaikaisessa terveydenhuollossa RTLS-järjestelmä antaa tärkeää tietoa työntekijöiden, henkilökunnan ja potilaiden sijainnista. RTLS-järjestelmät ovat tärkeä työkalu potilaiden hoidon ja virtaviivaisen työnkulun optimoinnissa. Sijaintiin perustuvat viestit mahdollistavat sen, että liikkeellä olevat hoitajat voivat reagoida nopeammin välitöntä huomiota vaativiin tapahtumiin.

Ascom Unite Messaging Suite -viestintäratkaisu tukee interaktiivista viestintää RTLS-tapahtumista, kuten tärkeiden työntekijöiden liikkeistä, potilasseurannasta ja henkilökunnan sijainnista. Kun se on otettu käyttöön Ascom Telligence -hoitajakutsujärjestelmän kanssa, se voi rekisteröidä automaattisesti hoitajan läsnä olevaksi potilaan huoneeseen sekä sytyttää ja sammuttaa kattovalaistuksen ja kuitata kutsut. Lisäksi Ascom Unite voi lähettää ”lisäapupyynnön” kollegalle ennalta ohjelmoidun RTLS-painikkeen painalluksella. Tämä älykäs integrointi antaa hoitajille aiempaa paremmat tiedot ja tehostaa työnkulkua.

”Ascomin kehittynyt RTLS-integrointi yhdenmukaistaa tietojen toimittamisen hoitajille ja auttaa heitä priorisoimaan tehtäviään ja optimoimaan hoitoa. Uskomme, että tällaiset kumppanuudet ovat tärkeä osa terveydenhuollon työntekijöille tarkoitettujen kokonaisuuksien rakentamisessa”, toteaa Tom McKearney, Ascom Wireless Solutionsin Global Product Line Unite Solutionsin varapääjohtaja.

ASCOM WIRELESS SOLUTIONS

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws) on johtava innovatiivisten viestintäratkaisujen toimittaja. Ratkaisumme integroivat älykkään työnkulun osaksi muun muassa sairaaloiden, vanhustenhoidon ja itsenäisen asumisen toimintaa sekä muuta liiketoimintaa, jossa toimintakriittinen viestintä on tärkeässä osassa. Maailmanlaajuisesti järjestelmiä on asennettu jo noin 100 000 kappaletta. Ascom tarjoaa laajan valikoiman ammattilaisten viestintäratkaisuja ja luo tuotteidensa avulla lisäarvoa tukemalla ja optimoimalla asiakkaiden toimintakriittisiä prosesseja. Ratkaisut perustuvat puhelin-, VoWiFi-, IP-DECT-, hoitajakutsu- ja hakulaitetekniikoihin, jotka integroidaan älykkäällä tavalla Ascom Unite -ratkaisun avulla organisaation olemassa oleviin järjestelmiin. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti 1200 työntekijää ja tytäryhtiöitä 13 maassa. Ascom Wireless Solutions perustettiin vuonna 1955 Göteborgissa Ruotsissa. Se on osa Ascom Groupia, joka on listattu Sveitsin pörssiin.

Lisätietoja saat sivustosta www.ascom.com/ws tai ottamalla meihin yhteyttä:
Ascom
Tom McKearney, varapääjohtaja, Global Product Line Unite Solutions
Puhelin: + 1 919 234 25 07
Sähköposti: tom.mckearney@ascomwireless.com

Release Summary

Ascom announces certified integration with leading RTLS (real-time location systems) to ensure the highest level of interoperability.

Lisätietoja saat sivustosta www.ascom.com/ws tai ottamalla meihin yhteyttä:
Ascom
Tom McKearney, varapääjohtaja, Global Product Line Unite Solutions