Ascom understøtter nu RTLS, som giver mere effektive arbejdsprocesser inden for sundhedssektoren

GÖTEBORG, Sverige--()--Ascom, en førende leverandør af interne kommunikationsløsninger til sundhedssektoren, kan nu tilbyde certificeret integration med førende RTLS-systemer (real-time location system) med henblik på at sikre optimal interoperabilitet. Via RTLS-integration med Ascom Unite Messaging Suite® kan Ascom nu udvide lokationsbaseret beskedhåndtering i realtid til også at omfatte mobile enheder, herunder smartphones, hvilket gør plejerpersonale i stand til at træffe hurtigere beslutninger.

I et moderne sundhedsmiljø giver RTLS adgang til vigtig information om, hvor udstyr, personale og patienter befinder sig. RTLS-systemer er et vigtigt værktøj i forhold til at optimere patientplejen og skabe strømlinede arbejdsprocesser. Lokationsbaseret beskedhåndtering gør mobilt plejepersonale i stand til at reagere hurtigere på hændelser, som kræver omgående opmærksomhed.

Ascom Unite Messaging Suite understøtter interaktiv beskedhåndtering i forbindelse med RTLS-hændelser som flytning af værdifuldt udstyr, patientsporing og lokalisering af personale. Når det bruges med Ascom-platform er det muligt at automatisere processer, strømline arbejdsgange og give bedre information til plejepersonale.

Tom McKearney, vicedirektør for Global Product Line Unite Solutions hos Ascom Wireless Solutions, udtaler;

“Vores avancerede RTLS-integration tilbyder en mere ensartet tilgang til levering af information til plejerpersonale, så de får hjælp med at prioritere deres opgaver og optimere plejen. Vi mener, at partnerskaber som dette er en vigtig bestanddel i opbygningen af et effektivt økosystem for plejerpersonale.”

OM ASCOM WIRELESS SOLUTIONS

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws) er en førende udbyder af innovative kommunikationsløsninger, der leverer integreret workflow-intelligens til hospitaler, ældrepleje, pleje i eget hjem og andre forretningsområder, hvor opgavekritisk kommunikation er afgørende. Der er installeret omkring 100.000 systemer på global basis. Virksomheden tilbyder et bredt udvalg af talebaserede løsninger og professionelle meddelelsesløsninger, som skaber værdi for kunderne ved at optimere deres opgavekritiske kommunikationsprocesser. Løsningerne er baseret på teknologier inden for mobiltelefoni, VoWiFi, IP-DECT, patientkald og personsøgning, som integreres intelligent via Ascom Unite med organisationens eksisterende systemer. Virksomheden har datterselskaber i 13 lande og har 1.200 medarbejdere på verdensplan. Ascom Wireless Solutions blev grundlagt i Göteborg i 1955 og er en del af Ascom Group, som er børsnoteret i Schweiz (ASCN:SIX).

Hvis du vil have mere information, kan du gå ind på www.ascom.com/ws eller kontakte:
Ascom
Tom McKearney, vicedirektør for Global Product Line Unite Solutions
Telefon: + 1 919 234 25 07
E-mail: tom.mckearney@ascomwireless.com

Release Summary

Ascom announces certified integration with leading RTLS (real-time location systems) to ensure the highest level of interoperability.

Ascom
Tom McKearney, vicedirektør for Global Product Line Unite Solutions