GSMA maakt winnaars Global Mobile Awards 2015 bekend

Mobile World Congress 2015
Mobile World Congress 2015:GSMA

LONDEN--()--De GSMA heeft vandaag de winnaars van de twintigste Global Mobile Awards bekendgemaakt. De prijzen werden dinsdagmiddag overhandigd op het GSMA Mobile World Congress. Acteur, komiek schrijver en filmproducent John Cleese presenteerde de uitreiking.

Cleese, bekend van Monthy Python en Fawlty Towers, opende de ceremonie gespeeld oneerbiedig en noemde de aanwezigen 'technologiegeeks'. Vervolgens verhaalde hij over zijn ervaringen met hotelpersoneel. Op het podium kreeg Cleese gezelschap van Jon Fredrik Baksaas, voorzitter van de GSMA en bestuursvoorzitter van Telenor Group, Anne Bouverot, algemeen directeur van GSMA, John Hoffman, CEO van GSMA Ltd., en vertegenwoordigers van Telefónica, Time/Fortune en Gamelab.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Voor de GSMA
Charlie Meredith-Hardy, +44 7917 298428