MPEG LA introduceert patentlicentie DisplayPort

DENVER--()--MPEG LA, LLC heeft vandaag bekendgemaakt dat de licentie voor het DisplayPort Patent Portfolio beschikbaar is. De DisplayPort-licentie dekt een diverse reeks standaarden voor digitale interfacetechnologieën voor aansluitingen van audio- en videobronnen in producten als computerschermen, videoprojectors, televisie, PC's, videokaarten, moederborden, opslagapparatuur, smartphones, tablets, flatscreens en camera's.

"MPEG LA is weer trots een onderdeel van de oplossing te zijn", zei Larry Horn, bestuursvoorzitter van MPEG LA. "Evenals MPEG LA's andere licenties verschaft DisplayPort productleveranciers toegang tot belangrijke technologieën onder één enkele patentlicensie, wat hen in staat stelt te focussen op hun eigen innovatiebronnen in plaats van langdurig patenteren en procederen."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

MPEG LA, LLC
Tom O’Reilly, 303-200-1710