Turk Telekom orkestreert diensten met Nakina

OTTAWA, Ontario--()--Nakina heeft vandaag bekendgemaakt dat Turk Telekom, de toonaangevende nationale provider van vaste en mobiele beldiensten, video en dataservices voor particuliere en zakelijke klanten in Turkije, Nakina's geautomatiseerde Network and Service Discovery and Reconciliation-oplossing implementeert. Dit product maakt deel uit van Nakina's beheer- en orkestratieportfolio. Het bedrijf biedt netwerkbrede verkenning van data-inventarissen binnen Turk Telekoms netwerk van meerdere verkopers en technologie├źn. Turk Telekom verwacht dat het met behulp van Nakina zijn beheer en orkestratie effici├źnter wordt, waardoor het telecombedrijf in een periode van vijf jaar circa 25 miljoen dollar bespaart.

Nakina Systems
Sergio Pellizzari, 613-254-7351