Samsung Electronics breidt portfolio van digitale schermen uit met overname YESCO Electronics Acquisition

SEOUL--()--Samsung Electronics Co., Ltd. heeft vandaag de overname van YESCO Electronics LLC bekendgemaakt. Het in Logan gevestigde bedrijf is een toonaangevende fabrikant van ledschermen en -informatieborden met meer dan tweeduizend installaties in de Verenigde Staten en het buitenland. De overname sterkt Samsung in zijn intrede in de markt voor ledschermen, waardoor de pionierstechnologie├źn van het bedrijf meer slagkracht krijgen. Daarmee verbreedt Samsung, dat zes jaar marktleider is in grote LCD-schermen, zijn expertise.

YESCO Electronics was een dochteronderneming van Young Electric Sign Company (YESCO), een niet-beursgenoteerde fabrikant van op maat gemaakte informatieborden.

Samsung Electronics America, Inc.
Allison Galperin, 201-807-3144
agalperin@sea.samsung.com
Allison+Partners, for Samsung Electronics America, Inc.
Molly Luby, 646-428-0611
SamsungEBD@allisonpr.com

Samsung Electronics America, Inc.
Allison Galperin, 201-807-3144
agalperin@sea.samsung.com
Allison+Partners, for Samsung Electronics America, Inc.
Molly Luby, 646-428-0611
SamsungEBD@allisonpr.com