Rio Tinto werkt samen met IGATE aan ontwikkeling Analytics Excellence Centre in India

BRIDGEWATER, N.J.--()--IGATE Corporation, de in New Jersey gevestigde aanbieder van geïntegreerde technologie en operationele systemen, heeft vandaag zijn samenwerking met Rio Tinto aangekondigd. Samen met dit mondiale mijnbouw- en metaalbedrijf ontwikkelt IGATE in het Indiase Pune het Analytics Excellence Centre. De oprichting van dit centrum ondersteunt de wereldwijde groei van Rio Tinto's programma Mine of the Future.

Krachtens de unieke samenwerkingsovereenkomst levert IGATE Rio Tinto het analytische vermogen om mogelijkheden te herkennen en de efficiëntie en productiviteit van Rio Tinto's operaties te vergroten. De huidige samenwerking heeft betrekking op technisch onderzoek en ontwikkelingsdiensten, waaronder industriële automatisering en besturing, software, geïncorporeerd ontwerp en producttechnische diensten.

IGATE Corporation
Pallavi Choudhury, +91-95-3850-1740