BATS Global Markets benoemt Chris Concannon tot ceo

KANSAS CITY, Mo. & NEW YORK & LONDON--()--BATS Global Markets (BATS), een toonaangevende exploitant van Amerikaanse en Europese beurzen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het Chris Concannon heeft benoemd tot ceo. Hij zal deze functie per 31 maart 2015 bekleden.

Concannon versterkte in december 2014 BATS in de gedaante van voorzitter. Hij heeft bijna twintig jaar aan ervaring als beursbestuurder, regulator en speler in de branche. Hij speelde een grote rol bij de overname van Hotspot FX, die op 16 januari 2015 werd aangekondigd.

Joe Ratterman neemt de taken van de voorzitter van raad van bestuur van BATS op zich. Hij vervangt daarmee Paul Atkins. Ratterman, die in de afgelopen acht jaar als ceo leiding gaf aan BATS, blijft nauw betrokken bij de voortgang van het bedrijf. Daarnaast faciliteert hij de overdracht van bestuurstaken aan Concannon.

BATS Global Markets, Inc.
MEDIA:
Stacie Fleming (KC) +1.913.815.7193
Hannah Randall (London) +44.207.012.8950
comms@bats.com
ANALYSTS:
rwilliams@bats.com

BATS Global Markets, Inc.
MEDIA:
Stacie Fleming (KC) +1.913.815.7193