2500 patiënten in Gore Global-register voor endovasculaire aortabehandeling

FLAGSTAFF, Ariz.--()--W.L. Gore & Associates, Inc. (Gore) meldt dat meer dan 2500 patiënten zich hebben ingeschreven voor het Gore Global Registry for Endovascular Aortic Treatment (GREAT). Dit register maakt deel uit van Gores inspanningen voor langdurige evaluatie en controle van medische apparatuur nadat deze op de markt is gebracht. Daarmee tracht het medische bedrijf klinische methoden en patiëntenzorg te verbeteren.

In totaal zullen zich nog vijfduizend patiënten, wereldwijd verspreid over driehonderd locaties, inschrijven voor het register. GREAT volgt tien jaar lang de voortgang van hun behandeling.

Sinds augustus 2010 heeft GREAT gegevens verzameld van patiënten die zijn behandeld met de miniem invasieve GORE TAG Thoracic Endoprosthesis, de Conformable GORE TAG Thoracic Endoprosthesis, de GORE EXCLUDER AAA Endoprosthesis, de GORE EXCLUDER AAA Endoprosthesis met het C3 Delivery-systeem en recentelijk de GORE EXCLUDER Iliac Branch Endoprosthesis.

Chempetitive Group for W. L. Gore & Associates
Kena Hudson or Patrick French, 510-908-0966