Duff & Phelps voltooit overname American Appraisal

NEW YORK--()--Duff & Phelps Corporation, een vooraanstaande financieel adviseur en mondiale taxateur, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de overname van American Appraisal Associates, Inc, heeft voltooid. American Appraisal is een internationale taxateur en adviseur op gebied van vaste activa.

Duff & Phelps' ceo Noah Gottdiener zei: "We zijn verheugd dat we deze transactie hebben voltooid en beginnen aan de volledige verwezenlijking van het potentieel van deze acquisitie. Door deze combinatie hebben we een taxatiepraktijk die zich uitstrekt over alle beleggingscategorieën en tientallen markten over de hele wereld bedient. Wij kijken ernaar uit onze klanten te laten profiteren van deze unieke positie in de wereldwijde taxatiemarkt."

Duff & Phelps/American Appraisal
Marty Dauer, +1 212-871-2116