Toshiba Tec onthult nieuwe clouddienst e-BRIDGE CloudConnect

TOKYO--()--Toshiba Tec, een toonaangevende aanbieder van technologische oplossingen, introduceert zijn nieuwe cloudapplicatie e-BRIDGE CloudConnect. De waardevolle tool maakt het mogelijk op afstand systemen te besturen, aan te passen en te onderhouden. e-BRIDGE CloudConnect toont aan hoe Toshiba Tec de overgang maakt van traditionele naar nieuwe bedrijfsvoering met moderne technologie. Het verbetert de werkomgeving van klanten aanzienlijk dankzij een toegenomen uptime, verminderde werklast en geoptimaliseerd beheer van de apparatuur.

e-BRIDGE CloudConnect stelt multifunctionele printers van Toshiba in staat verbinding te leggen met een clouddienst en automatisch te communiceren met de applicatie, wat downtime voorkomt. Dankzij e-BRIDGE hoeven CloudConnect-klanten niet meer zelf verbruiksmaterialen te bestellen. De multifunctionele printer zet de aanlevering automatische in gang, zodat de voorraad altijd op tijd is aangevuld. Tot slot biedt e-BRIDGE CloudConnect het voordeel van automatische updates van firmware en instellingen. Het apparaatbeheer op afstand zorgt ervoor dat multifunctionele printers up-to-date zijn en er niet wordt gemarchandeerd met de beveiligingsinstellingen.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528