Ipanema Technolgies benoemt Ben Heisler tot vicevoorzitter sales Noord- en Zuid-Amerika

WALTHAM, Mass.--()--Ipanema Technologies, leider in netwerksystemen waarmee ondernemingen prestaties van hun applicaties waarborgen, heeft vandaag de benoeming van Ben Heisler tot senior vicevoorzitter van sales in Noord- en Zuid-Amerika bekendgemaakt. Heisler is gevestigd in New York en geeft leiding aan groei-initiatieven. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de verkoop en samenwerkingen in de regio. Zijn functie valt direct onder de verantwoordelijkheid van Jim Darragh, CEO van Ipanema Technologies.

Heisler treedt toe tot Ipanema na twee jaar te hebben gewerkt als lokaal vicevoorzitter van Zeus Technology, dat is overgenomen door Riverbed. Hij bekleedde ook een functie bij Coraid, dat opslagsystemen voor cloudservice-aanbieders levert. Voorafgaand aan deze posities was Heisler werkzaam bij Opalis Software, VERITAS, Oracle en ADP.

Ipanema Technologies
Press Contact: