s.Oliver kiest de zakelijke zoekoplossing van Mindbreeze

Medewerkers kunnen nu sneller gestructureerde en ongestructureerde bedrijfsinformatie vinden

LINZ, Oostenrijk--()--Na een uitgebreide evaluatie van de industrieleiders hebben de kledingexperts bij s.Oliver gekozen voor de zakelijke zoeksoftware van Mindbreeze.

Mindbreeze InSpire werkt naadloos binnen het SAP-portaal dat bij s.Oliver wordt gebruikt, en kan informatie vinden binnen SAP, maar ook uit alle andere aangesloten gegevensbronnen. Dit betekent dat medewerkers informatie uit verschillende gegevensbronnen binnen het portaal kunnen vinden over klanten, leveranciers, marketingcampagnes of filialen. Het maakt niet uit of de informatie is opgeslagen als gestructureerde of ongestructureerde data. Bij elke zoekopdracht wordt om toegangsrechten gevraagd, en de resultaten worden aan de hand van die rechten weergegeven.

Christian Rauscher, hoofd Competence Center Administration Systems bij s.Oliver, verklaart: "De intelligente verwerking en koppeling van informatie uit alle gegevensbronnen biedt ons een geheel nieuwe manier om informatie te verwerken. Het verkennende onderzoek in zowel interne als externe bronnen stelt ons in staat om op duurzame en efficiƫnte wijze te profiteren van onze uitgebreide schat aan gegevens. Ons doel is om volledig zicht te krijgen op klanten, producten en nog veel meer."

"Het feit dat een uitstekend bedrijf als s.Oliver onze Europese zoekmachine heeft gekozen is het grootste compliment voor 10 jaar productontwikkeling dat we ons kunnen voorstellen. We zijn erg onder de indruk van s.Oliver en zien het bedrijf als een ongelooflijk innovatieve onderneming," zegt een enthousiaste Daniƫl Fallmann, oprichter en Managing Director van Mindbreeze, over zijn nieuwe klanten. "Bedrijven hebben tegenwoordig zo veel relevante informatie die niet wordt gebruikt, informatie die wel kan en moet worden benut. Bedrijven moeten in staat zijn om grote hoeveelheden gegevens te verwerken en te gebruiken ten behoeve van hun eigen concurrentievoordeel."

Over s.Oliver

s.Oliver is mode voor iedereen, op elke dag, in elke situatie. Dit is niet alleen een statement over ons, maar ook onze filosofie en het echte geheim van ons succes: miljoenen accessoires, textiel- en lifestyle producten die elk jaar de hele wereld oversteken.

Over Mindbreeze GmbH

Mindbreeze GmbH is gevestigd in in Linz/Oostenrijk en is een toonaangevende Europese leverancier van softwareproducten voor Enterprise Search, Big Data en kennisbeheer. De producten bieden een geconsolideerd overzicht van bedrijfskennis, ongeacht waar (gegevensbronnen) en hoe (gestructureerd, ongestructureerd) die zijn opgeslagen.www.mindbreeze.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Mindbreeze
Ulrike Kogler