eASIC dient registratiedocument voor primaire emissie in

SANTA CLARA, Calif.--()--eASIC Corporation heeft vandaag bekendgemaakt dat het een registratiedocument met betrekking tot het formulier S-1 heeft ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC). Dit formulier is gerelateerd aan de door eASIC voorgestelde primaire aandelenemissie van gewone aandelen. De hoeveelheid aandelen en de prijs per aandeel staan nog niet vast. eASIC is voornemens zijn gewone aandelen uit te geven aan de Nasdaq Global Select Market onder het tickersymbool EASI.

Morgan Stanley & Co. LLC en Deutsche Bank Securities Inc. treden samen op als penvoerders voor de emissie. Raymond James & Associates, Inc, Robert W. Baird & Co. Incorporated, William Blair & Company, L.L.C., Roth Capital Partners, LLC en Northland Securities, Inc. werken als ondergeschikte penvoerders.

The Blueshirt Group
Chris Daane or Sophie Pearson, 408-855-3033