Voldoende aanmeldingen voor CeloNova-onderzoek naar coronaire COBRA PzF-stent

SAN ANTONIO--()--CeloNova BioSciences Inc. maakt bekend dat zich eerder dan gepland voldoende patiënten hebben aangemeld voor het wereldwijde onderzoek naar zijn COBRA PzF-stent. Het onderzoek valt onder de zogeheten Investigational Device Exemption van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA), dat het gebruik van experimentele medische apparatuur voor onderzoeksdoeleinden toestaat.

De inschrijving van patiënten voor het onderzoek was eerder dan gepland rond, wat ten goede komt aan de indiening van de nieuwe COBRA PzF-stent met nanodunne coating met het polymeer Polyzene-F voor goedkeuring door de FDA.

"We zijn enorm verheugd met de voltooiing van deze belangrijke mijlpaal, met medewerking van de uitmuntende onderzoekers onder leiding van de hoofdonderzoeker Donald Cutlip van de Harvard Medical School in Boston en adjunct-hoofdonderzoeker Sigmund Silber van de Universiteit van München", zei Martin Landon, CEO van CeloNova BioScienes. "Het feit dat we eerder dan gepland genoeg aanmeldingen hadden, wijst erop dat er veel interesse is voor onze stent."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

for CeloNova BioSciences, Inc.
Jim Dublin, 210-227-0221
jdublin@dublinandassociates.com

for CeloNova BioSciences, Inc.
Jim Dublin, 210-227-0221
jdublin@dublinandassociates.com